نویان شیمی ایستا - مواد اولیه شیمیایی
تماس با ما: 09129573799 - 02140881343
نویان شیمی ایستا - مواد اولیه شیمیایی
تماس با ما: 09129573799
دو اتیل هگزانول

دو اتیل هگزانول (2Ethyl Hexanol)

امکان ارسال سریع: دارد

ارسال و بسته بندی به تمامی ایران فراهم است.

ارسال سریع به تمامی ایران

موجود در انبار تهران

بــهــترین قــــیمت و کـــــیفـیت

قیمت تضمینی در خریدهای عمده

مشاوره رایگان پیش از خرید

پشتیبانی تا تحویل کالا

امـــکان مرجــوع مـــحصول

مرجوع محصول در صورت عدم تطابق

دو اتیل هگزانول (2Ethyl Hexanol) چیست؟

دو اتیل هگزانول به عنوان ترکیبی آلی با حالت مایعی شفاف و بی رنگ است. این الکل نوع اول در آب نامحلول بوده ولی حلالیت خوبی در بسیاری از حلال های آلی دارد. در واکنش با بازهای قوی و اکسیدان ها به خوبی عمل کرده و خیلی سریع می تواند با اسیدهای مختلف، تولید استر کند. بیشترین کاربرد این ماده در ساخت مواد شیمیایی و تولید نرم کننده هاست.

کاربرد دو اتیل هگزانول

اولین کاربرد دو اتیل هگزانول در تولید نرم کننده های پلی وینیل کلراید است. اگر دو اتیل هگزانول با اسید اکریلیک، استریفیکاسیون شود می تواند دو اتیل هگزیل اکریلات را ایجاد کند که از آن در تولید رنگ ها و انواع چسب ها استفاده می شود. همچنین به دلیل محلول بودن بسیاری از مواد آلی در این الکل، می توان از دو اتیل هگزانول به عنوان حلالی با فراریت کم استفاده کرد. چون در ترکیب الکل مذکور، میزان ناخالصی ها بسیار کم است به همین دلیل به عنوان ماده اولیه در تولید بسیاری از مواد شیمیایی کاربرد دارد.

از این الکل هشت کربنه به عنوان طعم دهنده(اسانس صنعتی) و ایجاد کننده رایحه استفاده می شود. استرهای تولید شده از آن می تواند در موارد زیادی به کار برده شود. در تولید روغن های پلاستی سایزر، نرم کننده های دی او پی، دی استرها که دارای خاصیت ملینی هستند، در صنعت نساجی و تولید کاغذ به عنوان ضد فوم دواتیل هگزانول کاربرد دارد. همچنین دو اتیل هگزانول برای کاهش گازهای گلخانه ای به سوخت های دیزلی اضافه می شود.

از کاربردهای دیگر این الکل در مصالح ساختمانی، در ترکیب مواد مهر و مو کننده به جهت جلوگیری از خوردگی، در ترکیب روان کننده ها و گریس ها، تولید مواد پوششی، تهیه عکس و فیلم، عطرسازی، تولید مواد ضد کف، اسپری های حشره کش، ضد عفونی کننده ها، مواد ضد جرم و همچنین تولید مواد بهداشتی است.

  • فروش دو اتیل هگزانول
  • فروش دو اتیل هگزانول پلمپ شازند
  • بسته بندی در بشکه های 180 کیلوگرمی

موجود در انبار تهران

جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت تماس حاصل بفرمایید.

مدیریت فروش امامی

02177093815-09129573799

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
منو
خانه
تماس با ما