نویان شیمی ایستا - مواد اولیه شیمیایی
تماس با ما: 09129573799 - 02140881343
نویان شیمی ایستا - مواد اولیه شیمیایی
تماس با ما: 09129573799
تری سدیم سیترات

تری سدیم سیترات

امکان ارسال سریع: دارد

ارسال و بسته بندی به تمامی ایران فراهم است.

ارسال سریع به تمامی ایران

موجود در انبار تهران

بــهــترین قــــیمت و کـــــیفـیت

قیمت تضمینی در خریدهای عمده

مشاوره رایگان پیش از خرید

پشتیبانی تا تحویل کالا

امـــکان مرجــوع مـــحصول

مرجوع محصول در صورت عدم تطابق

تری سدیم سیترات چیست؟

تری سدیم سیترات (Trisodium citrate Dihydrate) یا TCDبا فرمول مولکولی(C6H9Na3O9) یک کریستال بی رنگ و یا محصول پودر کریستالی سفید است که طعم آن شور، بی بو و سرد است.

آب کریستال خود را در دمای 150 درجه سانتی گراد از دست خواهد داد و در دمای بالاتر تجزیه خواهد شد.هم چنین در هوای مرطوب رطوبت کمی دارد و در برخورد با هوا فرسایش دارد.این محلول در آب و گلیسرول است.اما در الکل و برخی حلا های آلی غیرقابل حل است.

سدیم سیترات دارای اثر سمی نیست و دارای قابلیت تنظیم PH و ثبات خوبی است و از این رو در صنایع غذایی استفاده می شود.این ماده بیشترین تقاضا را به عنوان افزودنی مواد غذایی دارد.

کاربرد تری سدیم سیترات

به عنوان مکمل های غذایی به طور عمده به عنوان مواد طعم دهنده بافر، امولیسفایرها، مواد فله ای، تثبیت کننده ها و مواد نگهدارنده ها.علاوه بر این ترکیبی از سدیم سیترات و اسید سیتریک را می توان در انواع مختلف جوش، ژله، آب، نوشیدنی ها، محصولات لبنی و شیرینی ها، مواد معطر و مکمل های غذایی استفاده کرد.

علاوه بر این سیترات سدیم دارای عملکرد و ثبات تاخیر عالی است و دارای توانایی خوبی برای تنظیم PH و یک ویژگی بافر خوب است.این ماده یک نمک قلیایی قوی و اسید قوی است و هنگام ترکیب با سیترات، آنها می توانند یک بافر PH با سازگاری قوی ایجاد کنند.بنابراین این برای بعضی موارد بسیار مفید است ولی مناسب نیست که تغیییر زیادی در مقدار PH داشته باشیم.

حضور این ماده در لوله های جمع آوری خون انسان، موجب می شود که یون سیترات با کلسیم برهم کنش برقرار کرده و مکانیسم لخته شدن خون را مختل نماید.

در داروهای تسکین دهنده ناراحتی و عفونت های دستگاه ادراری، برای کاهش اسیدوز کلیوی و همچنین می تواند به عنوان یک ملین اسمز کننده استفاده می شود، همچنین این ماده به عنوان یک آنتی اسید به

خصوص قبل از بی حسی در روش های سزارین مورد استفاده قرار می گیرد.

  • فروش تری سدیم سیترات
  • ساخت کشور چین
  • بسته بندی در کیسه های 25 کیلوگرمی
  • موجود در انبار تهران

جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت تماس حاصل بفرمایید.

مدیریت فروش امامی

02177093815-09129573799

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
منو
خانه
تماس با ما